CA | ES | EN

POLÍTICA DE PRIVACITAT

POLITICA DE PRIVACITAT– INFORMACIÓ AMPLIADA

 

DARRERA MODIFICACIÓ: 25/05/2018

 

La Política de Privacitat forma part de les condicions generals que regeixen la Pàgina Web www.idisba.es juntament amb la Política de Galetes i l'Avís Legal.

 

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (en endavant IDISBA), es reserva el dret a modificar o adaptar la present política de privacitat en tot moment. Per tant, li recomanem que revisi la mateixa cada vegada que accedeixi a la pàgina web. En el cas que l'usuari s'hagi registrat a la pàgina web i accedeixi al seu compte o perfil, en accedir, se l’informarà en el cas que hi hagi hagut modificacions substancials en relació amb el tractament de les seves dades personals.

 

Qui és el responsable del tractament de les seves dades?

 

Les dades que es recullin o ens faciliti voluntàriament per mitjà de la Pàgina Web, ja sigui per la navegació, així com totes aquelles que ens pugui facilitar en els formularis de contacte, via correu electrònic o per telèfon, seran recollides i tractades pel Responsable del Fitxer, les dades del qual s'indiquen a continuació:

 

Fundació Institut d’Investigació Sanitària Illes Balears (IdISBa). CIF: G-57326324

Domicili: Crta. Valldemossa, 79 (Hospital Universitari Son Espases), edifici S, 1a planta. 07010 Palma de Mallorca

Tel .: 871 20 52 34

Delegat de Protecció de Dades: idisba.protecciondatos@ssib.es

Dades registrals (Núm. Registre Únic de Fundacions de les Illes Balears): 100000000220

 

Si, per qualsevol motiu, vol posar-se en contacte amb nosaltres en qualsevol qüestió relacionada amb el tractament de les seves dades personals o privacitat (amb el nostre Delegat de Protecció de Dades), pot fer-ho a través de qualsevol dels mitjans indicats anteriorment.

 

Quines dades hem recopilat a través de la pàgina web?
 

Pel simple fet de navegar per la pàgina web, l’IDISBA recopilarà informació referent a:

 

- Adreça IP.

- Versió del navegador.

- Sistema operatiu.

- Durada de la visita o navegació per la Pàgina Web.

 

Aquesta informació s'emmagatzema mitjançant Google Analytics, motiu pel qual  ens remetem a la Política de Privacitat de Google, ja que aquest recull i tracta aquesta informació. http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/

 

De la mateixa manera, a la Pàgina Web es facilita la utilitat de Google Maps, la qual pot tenir accés a la seva ubicació, en el supòsit que li permetés, per tal de facilitar-li una major especificitat sobre la distància i/o camins a les nostres seus. Referent a això, ens remetem a la Política de Privacitat utilitzada per Google Maps, per tal de conèixer l'ús i tractament d'aquestes dades http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/

 

La informació que nosaltres fem servir, no estarà relacionada amb un usuari concret i s'emmagatzemarà a les nostres bases de dades, amb la finalitat de realitzar anàlisis estadístiques, millores a la pàgina web, sobre els nostres productes i/o serveis i ens ajudarà a millorar la nostra estratègia comercial. Les dades no seran comunicades a tercers.

 

Registre de l'usuari a la pàgina web

 

Per accedir a determinats productes i/o serveis (com el contacte, la bústia de suggeriments o el formulari d'inscripció d'ocupació), cal que l'usuari es registri o empleni un formulari. Per a això, es demanen una sèrie de dades personals. Les dades necessàries i obligatòries a facilitar per l'usuari per dur a terme tal registre, es troben marcades amb el símbol *. En el cas de no facilitar-nos la informació en aquests camps, no es durà a terme el registre.

 

L'usuari i la contrasenya generades (ús d'intranet) són personals i intransferibles, sent l'usuari responsable de la seva custòdia. No recomanem que l’apunti en cap lloc i tampoc que la notifiqui a tercers.

 

En aquest cas, les dades de navegació, s'associaran a les de registre de l'usuari, identificant a l’usuari concret que navega per la Pàgina Web. D'aquesta manera, es podrà personalitzar l'oferta de productes i/o serveis que, al nostre criteri, més s'ajusti a l'usuari, així com recomanar-li determinats productes i/o serveis.

 

Les dades de registre de cada usuari s'incorporaran a les bases de dades de l’IDISBA, juntament amb l'historial d'operacions realitzades pel mateix, i s'emmagatzemaran en les mateixes mentre no s'elimini el compte de l'usuari registrat. Un cop eliminat aquest compte, aquesta informació serà arraconada de les nostres bases de dades, mantenint arraconades durant 10 anys aquelles dades relatives a les transaccions realitzades, sense que s’hi accedeixi o s’alterin, per tal de donar compliment als terminis legalment vigents. Les dades que no es trobin vinculades a les transaccions realitzades es mantindran llevat que retiri el seu consentiment, en aquest cas seran eliminades immediatament (sempre tenint en compte els terminis legals).

 

La base legal per al tractament de les seves dades personals és l'execució d'un contracte entre les parts.

 

En relació amb la remissió de comunicacions i promocions per via electrònica i la resposta a les sol·licituds d'informació, la legitimació del tractament és el consentiment de l'afectat.

 

Les finalitats del tractament, seran les següents:

 

a) Gestionar l'alta en l'àrea de registre d'usuari i el seu accés a la Pàgina Web.

b) Gestionar la compra dels productes i/o serveis posats a la seva disposició a través de la Pàgina Web.

c) Mantenir-lo informat de la tramitació i estat de les seves sol·licituds, compres i/o reserves.

d) Respondre a la seva sol·licitud d'informació.

e) Gestionar totes les utilitats i/o serveis que ofereix la plataforma a l'usuari.

 

Així, l'informem que podrà rebre comunicacions via correu electrònic i/o al telèfon, amb la finalitat d'informar-lo de possibles incidències, errors, problemes i/o estat de les seves sol·licituds.

 

Per a l'enviament de comunicacions comercials, es sol·licitarà el consentiment exprés de l'usuari a l'hora de realitzar el registre. Referent a això, l'usuari podrà revocar el consentiment donat, dirigint-se a l’IDISBA, fent ús dels mitjans indicats anteriorment. En qualsevol cas, en cada comunicació comercial, se li oferirà la possibilitat de donar-se de baixa en la recepció, ja sigui per mitjà d'un enllaç i/o adreça de correu electrònic.

 

Si pertany a algun dels següents col·lectius, consulti la informació desplegable corresponent:

 

+ CONTACTES DE LA WEB O DEL CORREU ELECTRÒNIC

 

Amb quines finalitats tractarem les seves dades personals?

 

  • Contestar les seves consultes, sol·licituds o peticions.
  • Gestionar el servei sol·licitat, contestar la seva sol·licitud, o tramitar la seva petició.
  • Informació per mitjans electrònics, que versin sobre la seva sol·licitud.
  • Informació comercial o d'esdeveniments per mitjans electrònics, sempre que hi hagi autorització expressa.

 

Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

 

L'acceptació i consentiment de l'interessat: En aquells casos on per realitzar una sol·licitud sigui necessari omplir un formulari i fer un "clic" al botó d'enviar, la seva realització implicarà necessàriament que ha estat informat i ha atorgat expressament el seu consentiment al contingut de la clàusula annexada a aquest formulari o acceptació de la política de privacitat.

 

Tots els nostres formularis compten amb una casella de verificació o checkbox amb la següent fórmula, per poder enviar la informació: "□ He llegit i accepto la Política de privacitat."

 

+ CLIENTS

 

Amb quines finalitats tractarem les seves dades personals?

 

  • Elaboració del pressupost i el seu seguiment mitjançant comunicacions entre les dues parts.
  • Informació per mitjans electrònics, que versin sobre la seva sol·licitud.
  • Informació comercial o d'esdeveniments per mitjans electrònics, sempre que hi hagi autorització expressa.
  • Gestionar els serveis administratius, de comunicacions i de logística realitzats pel Responsable.
  • Facturació.
  • Realitzar les transaccions que corresponguin.
  • Facturació i declaració dels impostos oportuns.
  • Gestions de control i recobrament.

 

Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

 

La base legal és el seu consentiment.

 

+ PROVEÏDORS

 

Amb quines finalitats tractarem les seves dades personals?

 

  • Informació per mitjans electrònics, que versin sobre la seva sol·licitud.
  • Informació comercial o d'esdeveniments per mitjans electrònics, sempre que hi hagi autorització expressa.
  • Gestionar els serveis administratius, de comunicacions i de logística realitzats pel Responsable.
  • Facturació.
  • Realitzar les transaccions que corresponguin.
  • Facturació i declaració dels impostos oportuns.
  • Gestions de control i recobrament.

 

Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

 

La base legal és l'acceptació d'una relació contractual, i si no n’hi ha, el seu consentiment quan contacti amb nosaltres o ens ofereixi els seus productes per alguna via.

 

+ CONTACTES XARXES SOCIALS

 

Amb quines finalitats tractarem les seves dades personals?

 

  • Contestar les seves consultes, sol·licituds o peticions.
  • Gestionar el servei sol·licitat, contestar la seva sol·licitud, o tramitar la seva petició.
  • Relacionar-nos amb vostè i crear una comunitat de seguidors.

 

Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

 

L'acceptació d'una relació contractual en l'entorn de la xarxa social que correspongui, i d'acord amb les seves polítiques de privacitat:

 

Facebook        http://www.facebook.com/policy.php?ref=pf

Twitter             http://twitter.com/privacy

LinkedIn          http://www.linkedin.com/legal/privacy-policy?trk=hb_ft_priv

 

Durant quant de temps mantindrem les dades personals?

 

Només podem consultar o donar de baixa les dades de forma restringida en tenir un perfil específic. Les tractarem tant de temps com ens deixi: seguint-nos, sent amics o donant-li a "m'agrada", "seguir" o botons similars.

 

Qualsevol rectificació de les seves dades o restricció d'informació o de publicacions ha de realitzar-la a través de la configuració del seu perfil o usuari en la pròpia xarxa social.

 

+ DEMANDANTS D'OCUPACIÓ

 

Amb quines finalitats tractarem les seves dades personals?

 

  • Organització de processos de selecció per a la contractació d'empleats.
  • Citar-lo per a entrevistes de treball i avaluar la seva candidatura.
  • Si ens ha donat el seu consentiment, les podrem cedir a entitats col·laboradores o afins, amb l'únic objectiu d'ajudar-lo a trobar feina.

 

Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

 

La base legal és el seu consentiment inequívoc, en el moment d’entregar-nos el seu CV i rebre i signar informació relativa als tractaments que estigui previst fer.

 

Durant quant de temps mantindrem les dades personals?

 

El currículum serà emmagatzemat durant el termini d'un any, després del qual, en el cas de no haver-nos posats en contacte amb vostè, serà eliminat.

 

+ RRHH / BECARIS

 

Amb quines finalitats tractarem les seves dades personals?

 

  • Gestió de la relació laboral i de l'expedient del treballador.
  • Realitzar tots aquells tràmits administratius, fiscals i comptables necessaris per complir amb els nostres compromisos contractuals, obligacions en matèria de normativa laboral, Seguretat Social, prevenció de riscos laborals, fiscal i comptable.
  • Gestió de pagament de nòmines mitjançant una entitat financera.
  • Control horari a través del sistema de control d'accés mitjançant empremta/targeta (si es dóna el cas).
  • Gestió de les assegurances col·lectives/pla de pensions de l'entitat.
  • Realitzar actuacions formatives tant de formació bonificada com no bonificada.

 

Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

 

La base legal per al tractament de les seves dades és l'execució del seu contracte laboral. El compliment de les obligacions legals pertinents. El consentiment de l'interessat.

 

+ COL·LABORADORS

 

Amb quines finalitats tractarem les seves dades personals?

 

  • Gestió de la relació amb l'entitat.
  • Realitzar tots aquells tràmits administratius, fiscals i comptables necessaris per complir amb els nostres compromisos contractuals.

 

Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

 

La base legal per al tractament de les seves dades és l'execució del seu contracte laboral. El compliment de les obligacions legals pertinents. El consentiment de l'interessat.

 

+ PARTICIPANTS

 

Amb quines finalitats tractarem les seves dades personals?

 

  • Gestió de la participació en els estudis i investigacions de l'entitat.
  • Realitzar tots aquells tràmits administratius necessaris per complir amb els nostres compromisos.
  • Informació per mitjans electrònics, que versin sobre la seva sol·licitud.
  • Informació comercial o d'esdeveniments per mitjans electrònics, sempre que hi hagi autorització expressa.

 

Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

 

La base legal per al tractament de les seves dades és l'execució del seu contracte laboral. El compliment de les obligacions legals pertinents. El consentiment de l'interessat.

 

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

Incloem dades personals de terceres persones?

 

No, com a norma general només tractem les dades que ens faciliten els titulars. Si ens aporta dades de tercers, haurà amb caràcter previ, d’informar i sol·licitar el seu consentiment a aquestes persones, o en cas contrari ens eximeix de qualsevol responsabilitat per l'incompliment d'aquest requisit.

 

I dades de menors?

 

No tractem dades de menors de 14 anys, per tant, absteniu-vos de facilitar-nos-les si no teniu aquesta edat.

 

Farem comunicacions per mitjans electrònics?

 

  • Només es realitzaran per gestionar la seva sol·licitud, si és correspon amb un dels mitjans de contacte que ens ha facilitat.
  • Si realitzem comunicacions comercials hauran estat prèviament i expressament autoritzades per vostè.

 

Quines mesures de seguretat apliquem?

 

Pot estar tranquil: Hem adoptat un nivell òptim de protecció de les Dades Personals que fem servir, i hem instal·lat tots els mitjans i mesures tècniques al nostre abast, segons l'estat de la tecnologia, per evitar la pèrdua, mal ús, alteració, accés no autoritzat i robatori de les Dades Personals.

 

En quina mesura s'automatitzarà la presa de decisions?

 

L’IDISBA no utilitza processos de presa de decisions totalment automatitzades per a entaular, desenvolupar o acabar una relació contractual amb l'usuari. En cas que usem aquests processos en un cas particular, el mantindrem informat i li comunicarem els seus drets sobre això si així ho prescriu la llei.

 

Tindrà lloc l'elaboració de perfils?

           

Per tal de poder oferir productes i/o serveis d'acord amb els seus interessos i millorar la seva experiència d'usuari, podrem elaborar un "perfil comercial" d'acord amb la informació facilitada. No obstant això, no es prendran decisions automatitzades en base a aquest perfil.

 

A quins destinataris es comunicaran les seves dades?

 

A les entitats participants i necessàries per aconseguir les finalitats de l’IDISBA.

 

Les seves dades no se cediran a altres entitats, llevat obligació legal. En concret es comunicaran a l'Agència Estatal de l'Administració Tributària i a bancs i entitats financeres per al cobrament del servei prestat o producte adquirit, així com als encarregats del tractament necessaris per a l'execució de l'acord.

 

En el cas que ens hagi donat el seu consentiment per al tractament del seu nom i imatges i altres informacions, relacionades amb l'activitat de l’IDISBA, es divulgaran en les diferents xarxes socials i pàgina web de l’IDISBA.

 

Transferències internacionals

 

En cas de ser necessària la realització de transferències internacionals de dades per part de l’IDISBA, només es realitzaran a entitats sota l'habilitació de l'acord EUA-Unió Europea Privacy Shield (més informació: https://www.privacyshield.gov/welcome), a entitats que hagin demostrat que compleixen amb el nivell de protecció i garanties d'acord amb els paràmetres i exigències previstes en la normativa vigent en matèria de protecció de dades, com el Reglament Europeu, o quan hi hagi un habilitació legal per a realitzar la transferència internacional.

 

Quins Drets té?

 

  • A saber si estem tractant les seves dades o no.
  • A accedir a les seves dades personals.
  • A sol·licitar la rectificació de les seves dades si són inexactes.
  • A sol·licitar la supressió de les seves dades si ja no són necessàries per als fins per als quals van ser recollides o si ens retira el consentiment atorgat.
  • A sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades, en alguns supòsits, en aquest cas només els conservarem d'acord amb la normativa vigent.
  • A portar les seves dades, que li seran facilitades en un format estructurat, d'ús comú o lectura mecànica. Si ho prefereix, les podem enviar al nou responsable que ens designi. Només és vàlid en determinats supòsits.
  • A presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, si creu que no l'hem atès correctament.
  • A revocar el consentiment per a qualsevol tractament per al qual hagi consentit, en qualsevol moment.

 

Si modifiqueu alguna dada, li agrairíem que ens ho comuniqués per mantenir-lo actualitzat.

 

Vol un formulari per a l'exercici de Drets?

 

  • Tenim formularis per a l'exercici dels seus drets, demana’ns-els per correu electrònic o si ho prefereix, pot fer servir els elaborats per l'Agència Espanyola de Protecció de Dades o tercers.
  • Aquests formularis han d'anar signats electrònicament o ser acompanyats de fotocòpia del DNI.
  • Si us representa algú, haureu d’adjuntar-nos còpia del DNI d’aquest algú, o que aquest algú el signi amb la signatura electrònica.
  • Els formularis poden ser presentats presencialment, enviats per carta o per correu electrònica la direcció del Responsable a l'inici d'aquest text.

 

Té dret a presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, en el cas que consideri que no s'ha atès convenientment la sol·licitud dels seus drets.

 

El termini màxim per a resoldre per l’IDISBA, és d'un mes, a comptar de l'efectiva recepció de la sol·licitud per part nostra.

 

Té dret a revocar en qualsevol moment el consentiment per a qualsevol dels tractaments per als quals l’hagi atorgat.

 

Tractem galetes?

 

Si fem servir un altre tipus de galetes que no siguin les necessàries, podrà consultar la política de galetes a l'enllaç corresponent des de l'inici de la nostra web.

 

Durant quant de temps mantindrem les seves dades personals?

 

  • Les dades personals seran mantingudes mentre segueixi vinculat amb nosaltres.
  • Un cop es desvinculi, les dades personals tractades en cada finalitat es mantindran durant els terminis legalment previstos, inclòs el termini en què un jutge o tribunal les pugui requerir atenent al termini de prescripció d'accions judicials.
  • Les dades tractades es mantindran fins que no expirin els terminis legals al·ludits anteriorment, si hagués obligació legal de manteniment, o de no existir aquest termini legal, fins que l'interessat sol·liciti la seva supressió o revoqui el consentiment atorgat.
  • Mantindrem tota la informació i comunicacions relatives a la seva compra o a la prestació del nostre servei, mentre durin les garanties dels productes o serveis, per atendre possibles reclamacions.