Nit Europea dels Investigadors i Investigadores IdISBa 2025

El pròxim 26 de setembre de 2025 se celebra la Nit Europea dels Investigadors i Investigadores, i des de l’IdISBa s'ha organitzat un programa d'activitats, l'objectiu del qual és apropar la investigació a la ciutadania per a que coneguin la feina dels investigadors i investigadores IdISBa, els beneficis que aporten a la societat i la repercussió de la seva investigació a la vida quotidiana.

Programa d'activitats IdISBa:

Divendres 26 de setembre (Plaça de l’escala reial, Port de Palma)

Acte coordinat per la DG d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors. L’acte compta amb la participació dels centres d’investigació de les Illes Balears: (SOCIB, IMEDEA, IFISC, IEO, UIB, IGME)

Fireta investigadora (18.00 h – 21.00 h):

  • Conoce tu edad biológica: optimiza tu longevidad saludable, a càrrec de la Dra. Marta González Freire, investigadora responsable del grup Translational Research in Aging and Longevity (TRIAL)
  • Simulació i 3D: a càrrec del grup de recerca  Simulació i  3D  i Centre de Simulació de HUSE

Microxerrades (19.00 h – 20.30 h):

  • Quin exercici pot prevenir millor la diabetis tipus 2? T'ho explicam!, a càrrec de a càrrec de Natalia García Coll i Aina Galmés Panadés investigadores del grup  Nursing, Community and Global Health (Global_Health)

Programa complet d’activitats Port de Palma: https://www.caib.es/sites/nitdelarecerca/ca/programacia_mallorca/

Divendres 26 de setembre (La Noche de la Investigación) Bringing researchers into the light  (Caixa Fòrum)

LATE SHOW: LA INVESTIGACIÓ A ESCENA . Lluís Domènech i Muntaner. (20.00 h – 21.00 h):

  • "Gonoreel, del 'like' al latex: Impacte de les xarxes socials en la transmissió d'infección de transmissió sexual entre joves", a càrrec de Bartolomé Moyà Cañellas, investigador del grup Resistència antibiótica i patogènia de les infeccions bacterianes.

Programa complet d’activitats CaixaForum: https://caixaforum.org/es/palma/p/la-noche-de-la-investigacion_a173692656

Comparteix aquest acte

De 18:00 a 21:00

Plaça de l'escala reial, Port de Palma

/ Activitats divulgatives